Anekdota | Ανέκδοτα

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

Ρεβεγιόν με τον Τοτό

Ρεβεγιον Χριστουγεννων και η οικογενεια του Τοτου εχει καλεσει κοσμο στο σπιτι!!!Επειδη ομως καποιος απο τους καλεσμενους εχει καποιο "προβλημα" , και γνωριζοντας τι κουμασι ειναι ο κανακαρης τους φροντιζουν να τον ενημερωσουν.....



-Ακου να δεις Τοτε, σημερα στους καλεσμενους 8α ειναι ενας νεαρος κυριος ο οποιος γεννηθηκε με ενα προβλημα αγορι μου.Ο ανθρωπος αυτος δεν εχει αυτια γι΄αυτο θελω να εισαι πολυ προσεκτικος στις κουβεντες σου!!!Αν καταλαβω οτι εκανες καποιο σχολιο για τα αυτια του 8α σε τιμωρισω.....λεει ο πατερας!!!

-Ναι πατερα ,μη φοβασαι.....απαντα ο Τοτος

9 περιππου το βραδυ και ενω εχουν μαζευτει ολοι οι καλεσμενοι κατεβαινει απο το δωματιο ο Τοτος και το ματι του πεφτει κατευθειαν στον τυπο που δεν εχει αυτια....πηγαινει λοιπον αμεσως προς το μερος του στεκεται μπροστα του και αρχιζει να τον περιεργαζεται με τα ματια του....Πριν προλαβουν να το σταματησουν οι γονεις του ο Τοτος ξεκιναει τις ερωτησεις!!!!

-Καλησπερα κυριε, ποσο χρονων ειστε?

-30 χρονων παιδι μου!

-Κυριε εχετε πρεσβυωπια??....ρωταει ο Τοτος

-Οχι παιδι μου,ειμαι μικρος ακομα.....απανταει ο κυριος

-Στα 40 θα εχετε????

-Οχι παιδι μου, ουτε στα 40 8α εχω

-Στα 50 κυριε θα εχετε????....συνεχιζει ο Τοτος

-Στα 50 παιδι μου δεν ξερω αλλα δε νομιζω να εχω....

-Αν φτασετε στα 80 κυριε 8α εχετε πρεσβυωπια???....εξακολουθει ο Τοτος

-Αν φτασω αγορι μου 80 χρονων,σε αυτη την ηλικια 8α εχω σιγουρα.....

-Και αν εχετε πρεσβυωπια 80 χρονων τι 8α κανετε???.....ρωταει ο Τοτος

-Θα φορεσω γυαλια παιδι μου....απαντα ο κυριος

-Και που 8α τα κρεμασετε καλε κυριε....στα αρχ.... μου?????